ترنم بهار

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم

ترنم بهار

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم

تولد امام رضا (ع)

 

 

بر درد عشق نسخه و درمان اثر نکرد      مرهــــم برای زخــم غــم تــو ثـــمر نکرد

تنــها حـریم پــاک تو داریم از آن زمان      دلــــبر برفـت و دلـشـدگان را خــبر نکرد

شاهنشه غریب امـــیر رئــوف طوس      دل نیست آنکه داغ تــو اش بر شرر نکرد

در بـاز کــن از راه دور  رســــــیده ام      این خسته بی دلیل در این ره خطر نکرد

امشب سحر دوباره به کوی تـو آمدم      مـــــخمورم و به شوق شفای تـــو آمدم

بر حال من به جان جوادت نظری کن    فکری به حال این حال بی سرپناه من کن

بر زائران پاک تــــو من غبطه میخورم      آقـا ترحـــمی بر مــن پــر زگـــــناه کـــن

گر این زیارتـــم شده دیــدار آخــــرین     در روز محــــشر یاد مــن رو ســــیاه کن

مولا به جان ما تو بگو با امام عصر(عج)     یـوســـف بیا بـخاطر مــن تــرک چـاه کن

تا روز حشر نوکری ات افتخار ماست    اینجا بهشت روی زمین جنه الرضــاست

 

در مذهب ما کلام حق ناد علـی است

طاعت که قبول حق بود یاد علی است

از جمـله ی آفـــــــرینـش کون و مـکـان

مقصود خدا عـــلی و اولاد عـــلی است

من میروم با چشمان اشکبارم** اما دلم را در حرم جا میگذارم

 

 

میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت٬ علی بن موسی الرضا (ع) بر شما

دوستداران و شیفتگان آن حضرت مبارک باد

 

 

جمعه ای دیگر

 

بـی تـــو اینجا همه در حــــبس ابـــــــد تبعیدند

سالها هجری و شمسی همه بی خورشـیدند

سیر تقویم جـلالی به جـــمال تو خــوش است

فصـــل ها را همه با فاصـــــله ات ســنجــــیدند

تو بیایــی...

          همه ی ساعتها

                       همه ی ثانیه ها

                                         از همین روز

                                                        همین لحظه

                                                                    همین دم

                                                                                                       عیدند

پی نوشتها:

۱. من دوست پاییزی هستم امروز مامانی این شعر رو اس ام اس زد برام منم اومدم اینجا نوشتم حالا خودش بیاد تعجب میکنه

۲.تقصیر خود تنبلشه که نمیاد زود زود آپ کنه..من مجبور به این کار شدم بلکه سر و کله اش پیدا بشه..منم که خیالم راحته دستش بهم نمیرسه٬ هرچی میخوام دارم مینویسم

۳.تازه این عکس رو هم از تو چرکنویسش پیدا کردم

۴.راستی دوستانی که نظر گذاشتن و مامانی هنوز بهشون سر نزده ناراحت نباشن..یا به زودی سر میزنه یا باز من مجبورم جور نظراشون رو هم بکشم