ترنم بهار

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم

ترنم بهار

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم

جمعه ای دیگر

 

بـی تـــو اینجا همه در حــــبس ابـــــــد تبعیدند

سالها هجری و شمسی همه بی خورشـیدند

سیر تقویم جـلالی به جـــمال تو خــوش است

فصـــل ها را همه با فاصـــــله ات ســنجــــیدند

تو بیایــی...

          همه ی ساعتها

                       همه ی ثانیه ها

                                         از همین روز

                                                        همین لحظه

                                                                    همین دم

                                                                                                       عیدند

پی نوشتها:

۱. من دوست پاییزی هستم امروز مامانی این شعر رو اس ام اس زد برام منم اومدم اینجا نوشتم حالا خودش بیاد تعجب میکنه

۲.تقصیر خود تنبلشه که نمیاد زود زود آپ کنه..من مجبور به این کار شدم بلکه سر و کله اش پیدا بشه..منم که خیالم راحته دستش بهم نمیرسه٬ هرچی میخوام دارم مینویسم

۳.تازه این عکس رو هم از تو چرکنویسش پیدا کردم

۴.راستی دوستانی که نظر گذاشتن و مامانی هنوز بهشون سر نزده ناراحت نباشن..یا به زودی سر میزنه یا باز من مجبورم جور نظراشون رو هم بکشم

 

نظرات 13 + ارسال نظر
صاحب وبلاگ(ترنم بهار) شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ق.ظ

سلام به دخمل گل خودم.
ای شیطون منو غافلگیر کردی خیلی برام جالب بود .
ولی تقصیر ندارم از دست این استادهامون.
از اول که میریم سر کلاس مینویسیم تا اخر کلاس.
پنج شنبه آخراش دیگه کم آوردم داشتم کتفم رو میمالیدم استاد دید گفت بچه ها جمع کنید دوستم گفت خدا پدرتو بیامرزه خفه شدیم (البته منظورش من بودم) آخه ۴۰ سالگی دانشگاه رفتن اینارم داره دیگه اما کیف میکنم .
ممنونم مامانی قربون مهربونی هات بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس .
بای

آدم دات کام شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام دوست خوبم به روزم سربزن . موفق باشی

راپورت خبرنگار شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ

زندگی غافلگیرمان می کند حواست باشد جا نمانی دوست من . سبزباشییییییییییییییی

دوست پاییزی سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام مامانی
حسابی قافلگیرم کردییییییییییی
مرسی از نظر قشنگت تو وبم عزیزم :*:*

علی چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ب.ظ http://chickensoup.blogsky.com

سلام
اینجوری که نمیشه ، یار کمکی قبول نیستش
اما این نشون میده که خیلی زیاد مامان عزیزت رو دوست داری
شعر زیبایی بود

ساحل افتاده پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
هم به دوست پاییزی عزیزم
هم به مامانی گل
ایشالله هر دوتون زنده باشین تا صد و بیس سال.
دوست پاییزی خانوم!
من هر چی واسه شما اس ام اس میزنم بهت نمیرسه. تکلیف چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
این شعر هم فوق العاده زیبا بود.
نمیتونم احساسم رو در موردش بیان کنم.

آقا!
مرا ببخش به خاطر تمام آنچه تو خواستی و من نخواستم!
التماس دعا

پینه دوز دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام خوبی یعنی خیلی خوبی٬
اولا مامانا اینقد تنبل نمیشن
دوما تا اونجایی که من میدونم خانوما سنشون یا نمیگن یا پایین میگن تو برعکس
خیلی بردی با لا فک کنم تو تازه متولد شدی !تازه اشم تولد حضرت معصومه (س)
وروزت مبارک(چشمک).
خسته مونده اومدم نوشته اتو دیدم کلی حال کردم .


راستی شعرت فوق العاده بود موفق باشی

ماهی خانوم چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

ترنم خانومی سلام
شعر و عکس خیلی نازی بود
منم تبریک میگم و ممنونم که بهم سرزدی
ضمنا به پینه دوز بگو از این کامنت ها نذاره جلو چشم جوونای مردم!
نمیگه یه وقت یکی حسودیش بشه؟!!!
الهی که همیشه شاد و خوشبخت باشین
بوس بوس

ساحل پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:51 ق.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام خدمت خواهر عزیزم
دو تا لینک آوردم خدمتتون انشالله که به درد تحقیقاتتون میخوره.
http://www.mahdisearch.com/
http://www.religions.ir/
http://www.7eqlim.ir/home.php

الهه عشق پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ http://elaahe686.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااام مادر مهربون
آخرش انقدر نیامدی پست بزنی تا دخترتون اومد و ...
دستتونم که بهش نمیرسه !
وای
وای
وای
عجب دوست شیطونی دارم ها !
ولی شعر خیلی قشنگ بود
احتمالا ۴ تا اس ام اس بوده

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

-;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@

-;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@

[ بدون نام ] جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام دوست عزیز[گل]
خوبی[گل]


____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ____________________

ممنون از حضورت در وبم
من آپم خوشحال میشم سر بزنین

موفق باشین و خدا نگهدارتون[گل]
رضا[گل]

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]اللهم کن لولیک الفرج[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||*|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||*|||||||||||||||***|||||||||***||||***|||||||||*||||||||||
||||||||||||||*|||||****||||*|||*|||||||*||||||||||||*||||||||*||||||||||
||||||||*****||||||*****************||||||||||||*||||||||*|||||||||
|||||||||||||||||||||****||||*||*||||||||***||||||**||||||||||*|||||||||
||||||||||*|*||||||||||||||||||***||||||||||||||||||*********||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

-:- رضا - منتظر عاشق -:- جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ب.ظ http://gole-entezar.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خوبی


____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ____________________

ممنون از حضورت در وبم
من آپم خوشحال میشم سر بزنین

موفق باشین و خدا نگهدارتون
رضا

اللهم کن لولیک الفرج
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||*|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||*|||||||||||||||***|||||||||***||||***|||||||||*||||||||||
||||||||||||||*|||||****||||*|||*|||||||*||||||||||||*||||||||*||||||||||
||||||||*****||||||*****************||||||||||||*||||||||*|||||||||
|||||||||||||||||||||****||||*||*||||||||***||||||**||||||||||*|||||||||
||||||||||*|*||||||||||||||||||***||||||||||||||||||*********||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

***بهار-فرشته معصوم*** یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام بهار جونم...
چه بچه خوبی تربیت کردی...
حسابی هواتو داره...
شرمنده دیر اومدم...حالم خوب نبود.
ولی الان با حرف دلم به روزم.
میدونم بازم بهم لطف داری و تنهام نمیذاری.
با آرزوی بهترینــــــــــها:بهــــــــــار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد