ترنم بهار

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم

ترنم بهار

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم

نوروز ۸۷ مبارک باد

سلام

از طرف ترنم عزیز از همه شما دوستان خوبم که لطف کردید و تشریف آوردید و تبریک گفتید تشکر میکنم و مراتب قدردانی ایشون رو بدین وسیله اعلام میدارم

 

سال جدید رو تبریک عرض میکنم و براتون از خداوند متعال سعادت و سلامتی رو خواهانم

 

 

 

پی نوشت: دلیل اینکه ترنم خودش نیومد رو تو وبم توضیح دادم..

 

نظرات 5 + ارسال نظر
دوست پاییزی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ق.ظ

مامانی جونم خودم برات اولین نظر رو میگذارم
دنیا را شاد شاد و شادی را دنیا دنیا برایت آرزو میکنم..
امیدوارم که تو سال جدید به آرزوهات برسی و سال خیلی خیلی خوبی رو داشته باشی..
به امید دیدار هر چه زودترت
قربونت دختر گلت

***بهار-فرشته معصوم*** پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام
این نوروز باستانی رو بهت تبریک میگم...امیدوارم سالی پر از شادی و خنده داشته باشی و همیشه عاشق باشی...
بهار با بهار به روز شده.منتظرت هستم.
با آرزوی بهترینــــــــــها:بهـــــــــــار

مرتضی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ http://ahlebait.blogsky.com

به نام خدا
سلام دوست عزیز
عید شما مبارک و میلاد آخرین پیامبر مهر و رحمت را خدمت شما و همه تبریک عرض میکنم با آخرین آپ در خدمدتون هستم.
التماس دعا

برای سلامتی و شادی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) 3 صلوات بفرستید.

پینه دوز سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام بر ترنم وجودم
حالا که اومدم میبینم از من تنبل تر هم هست تو رو نمیگما دعوام نکنی
دوست پاییزی رو میگم که ادم و تنبل میکنه !والا توکه درس ومشق و زبل خان و
زحمتهای مضاعف منو این جور چیزا باعث شده اینجا سوت کور باشه.
یه دستی به سر وصورت اینجا بکش باشه عزیزم .خیلی دوست دارم

پینه دوز سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ب.ظ

تورا ای همراز وهمرزمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد