ترنم بهار

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم

ترنم بهار

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم

تولد پیامبر (ص)

سلام

امروز صفا با دل و جان همراه است

هنگام طلوع آفتاب و ماه است

هم جشن ولادت امام صادق

هم عید محمد بن عبدالله است

 

تولد پیامبر اکرم محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) مبارک باد

 

 

پی نوشت:

اینو بازم از طرف مامانی آپ کردم..

الان خودش مشهد هست..

خوش به حالش..

گفت که بیام و به همتون تبریک بگم این عید فرخنده رو..

شرمنده که نمیتونم بیام پیش تک تکتون چون حسابی کار دارم

 

پی نوشت ۲: (۳ روز بعد)

مامان الانم شیراز

خیلی داره خوش میگذرونه....

 

پی نوشت ۳: (۴ روز بعد)

الانم رفته شهر خودمون برا سیزده بدر... ماشالله دست کمی از مارکوپولو نداره....

نظرات 9 + ارسال نظر
ساحل یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ

عجب دختریه ها!!!!!!!!!!
وووووووووووووووووووووووی!

مگه چشه؟؟؟؟؟
دختر به این خانومییییییییییییییییییییییی :))

فاطمه یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.roseghermes.blogfa.com

سلام
من آپم خوشحال میشم بهم سر بزنی

ساحل سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ق.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام خواهر عزیزم
قبلا یه دختری داشتین واستون به روز می کرد!!!!!!!
به روزم:
مگه فرق ما چی بود؟

سلام
به روز کردم :))


۲۷/۱۲/۱۳۸۷

مرتضی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ب.ظ http://Ahlebait.blogsky.com

به نام خدا
سلام دوست عزیز
دوباره آپ کردم و از این به بعد منظم خواهم بود انشاالله
اگه دوست داشتی یه سر بهم بزن خوشحال میشم
موفق و شاد و سلامت باشی

برای شادی و سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) 3 صلوات بفرستید

الهه عشق سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ http://elaahe686.blogfa.com

سلام مهربان مادر
واااااااااااای که از دست شما
بازم دوست جون من واستون آپ کرده !
دیگه داشنگاه و مسافرت بهتون اجازه نمیده به ماها سربزنید
هوووووووووووم ...!
ایشالله که همیشه بهتون خوش بگذره و همیشه اشد و سلامت باشید
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس ...
اینجا گل نداره براتون بزارم که
ولی تموم گلهای دنیا تقدیم شما مهربان مادر
...

سلام عزیزم
میبینی...یکی نیست وبلاگ خودمو آپ کنه هااااا
ممنون از لطفت

ساحل جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام خدمت همه خانواده محترم
خب بگو ببینم حالا مامانت کجاست؟؟؟

آبجی شما که خودت ماشالله بهتر از من میدونی هر چی بیشتر خاک بگیره گردگیریش سخت تره ها!!!!!

سلام عزیزم
الان خونه بود..همین الان زنگ زد حرف زدیم :)

آره والا گردگیریش خیلی سخت بود..آخه نام کاربری رو یادم رفته بود =))
خود مامان که گردگیری نمیکنه ببینه چه سخته...

***بهار-فرشته معصوم*** پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

salam doost azizam.
vaghan nemidoonam chetor bayad in gheybate toolani ro jobran konam.vaghan sharmandam.
bezar be hesabe in konkoore lanati o gereftariash.
vali alan oomadam jobran.be monasebate shabe yalda ye mehmooni bozorgo MAKHSOOS gereftam.khoshhal misham to ham biay.
tanham nazar.montazeretam.
Ba Arezooye Behtarinha:BAHAR

لادن فروهر(صحرایی) جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.ladansahraei.blogsky.com

با سلام و خسته نباشید ببخشید مزاحمتان شدم من برای مژده خانم وبلاگ به نام خدا هست نگرانشم شما ازش خبرندارید؟لطف کنید خبرم کنید خیلی ممنون میشوم و سلام مرا بهش برسون بهش بگویید لادن خیلی نگرانته داره برات گریه میکنه.ممنونم و وبلاگ زیبایی دارید و برایتان آرزوی موفقیتی میکنم به امیددیدار

سلام
راستش من الان که نظرتون رو دارم میخونم ۲۷ اسفند ۸۷ هست..هنوزم خبر ندارم که موفق شدین دوستتون رو پیدا کنید یا نه...
شرمنده راستش مامان اصلا به وبش سر نمیزنه..
منم خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم...الانم تولد مامان باعث شد که بیام..
امیدوارم که حال خودتون و دوستتون که دنبالش بودید خوب باشه

ع.ی-سامان پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ق.ظ http://saman52.blogfa.com

سلام
میلاد پیام آور نور و رحمت بر شما و تمامی دوستان مبارکباد

سلام
ممنون از لطفتون
منم این عید رو بهتون تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد