ترنم بهار

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم

ترنم بهار

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم

وصلت عشق

 

 

سلام به همسر عزیزم که انقدر که با دل مردم راه میاد با دل خودش راه نمیاد...معمولا روزهای

جمعه اش را برای دیگران اختصاص میده مثل امروز ٬ آنان که خود را نمیبینند و با دل مردم

راه میایند و در برخورد با مردم انصاف و احترام را رعایت میکنند محبوب دلها میشوند و مورد حمایت

 همنوعان  قرار میگیرند و هر جا که روند قدر میبینند و بر صدر مینشینند.سپرده گذاری در صندوق دل

دیگران با سود دهی فراوان ومادام العمر کار انسان های عاقل است که زندگی را خارج از لاک خود

 معنا میکنند خوبی ها را در دل مردم پس انداز میکنند و هنگام نیاز از آن برداشت میکنند .این نوع

 زیستن با دیگران عاقلانه٬ خدا خواهانه٬ و نوع دوستانه  است.

منظور این است که گاهی رابطه ی افراد با دیگران با قیچی مرگ قطع میشود ونه دلی بدست آورده

 اند و  نه کار حسنه ای انجام داده اند و پس از مرگ فراموش میشوند اما کسانی هستند که تداوم

 حیات دارند و با مرگ پرونده شان بسته نمیشود و مردم پیوسته به یادشان هستند .

حضرت امیر (ع)می فرمایند:برترین چهره ی بشر پس از مرگ است و توصیه میفرمایند که :با مردم

 چنان همزیستی و معاشرت داشته باش که اگر مردید٬ ‌در حسرت فقدان شما بر شما بگریند و در

 زیستن دلباخته و علاقه مند به شما باشند.

همسر عزیزم چون که شما هم دارای چنین خصلتی هستید این مطالب رو برات نوشتم (البته این

خصلت یکی از هزاران خصلت خوب شماست )

 در ضمن پیشاپیش سالگرد یکی شدنمان را تبریک میگویم با یک دنیا عشق

  

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
پینه دوز شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام واحترام
امیدوارم خداوند شمارو برای هم نگهداره وتااخر خط همواره با درک متقابل
در پناه حق خوش وخرم باشید.
ناقلا عکسای پایین خیلی معنی داره !!
ایام بکام

دوست پاییزی شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

ســـــــــــــــــــــــلام به ترنم بهار عزیزم
خب میبینم که خیلی راه افتادی و وبلاگت با اینکه چند روزش بیشتر نیست از وبلاگ یکساله ی منم بهتر و رو به راه تره :)) ماشالا خوب راه افتادی عزیزم
خوش بحال همسرت که اینقده ازش راضی هستی و اینقده دوسش داری :)
خدا همسرت رو برا تو و تو رو برا همسرت نگه داره..
منم سالگرد عقدتون رو تبریک میگم و براتون آرزوی سلامتی و سعادت روز افزون دارم..
همیشه شاد باشی عزیزم

شاعـــــــــــــرانه شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.beautiful-angels.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
خیلی وبلاگ قشنگی داری
من هم سالگرد یکی شدنتونو تبریک میگم
ایشالا همیشه زندگیتون بهاری باشه

[ بدون نام ] شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام
منم تبریک میگم
همیشه شاد باشی

علی دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ب.ظ http://chickensoup.blogsky.com/

سلام
من هم خیلی خوشحال شدم که دوست جدید پیدا کردم
من هم وبلاگ شما رو دیدم عالی بود
من هم شما رو لینک میکنم
موفق باشید

علی دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:32 ب.ظ http://chickensoup.blogsky.com

راستی یادم رفت که به شما و همسرتون تبریک بگم
همیشه در کنار هم شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد