ترنم بهار

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم

ترنم بهار

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم

ماه مبارک رمضان

 

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن رو به همه شیعیان تبریک میگم...

امیدوارم هرکس هر خواسته ای داره تو این ماه پر برکت از خدا دریافت کنه..

در هنگام سحر و افطار ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید..

 

 

و اما دلیل تاخیرم:

این چند روزی که نبودم سرم خیلی شلوغ بود..چون بعد از یک ماه و نیم از مسافرت برگشته بودم..کلی مهمان داشتیم و کلی بر و بیا..جای همگی خالی

جمعه همیشه روز خوبی برام بوده..این جمعه هم خیلی خوب بود..آخه در عین ناباوری همگان

دخترم بهم خبر داد که دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز در رشته ی الهیات ومعارف اسلامی-ادیان

وعرفان  قبول شدم

 

من هیچ امیدی نداشتم که قبول شم..چون شرایط خیلی بدی رو داشتم ..

 برادر عزیزم چند وقتی مریض و در بیمارستان بود..و بعد از چندین وقت زجر کشیدن در بستر بیماری جان سپرد..

این مساله خیلی برام سنگین بود..حتی توقع نداشتم که دروس پیش دانشگاهیم رو پاس کنم

ولی به لطف خدا و دعای عزیزانم در امتحانات موفق شدم و الانم که دانشگاه قبول شدم..

نظرات 7 + ارسال نظر
سهیل چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی ؟‌وبلاگ قشنگی داری . خوشم اومد از اینجا . متن های عالی و قشنگی می نویسی . راستی منم به روزم . خوشحال میشم بی یای و از خودت برام توی قسمت نظرات یادگاری بذاری . مرسی . بازم می یام پیشت آخه از اینجا خیلی خوشم اومد دوست من . موفق باشی

vahid چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ب.ظ http://marpich.blogsky.com

وبلاگ قشنگی داری .......خوشحال میشم یه سری هم به ما بزنی ....به امید این روابط ادامه داشته باشه
ممنون

ساحل چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام و عرض ادب خدمت خواهر بزرگوارم
ان شالله که حال شما و خانواده عزیزتون خوب باشه.
ببخشید من کلی عذرخواهی به شما بدهکارم.
راستش مدتی از نت دور بودم و نتونستم پاسخگوی محبتتون باشم.
خیلی وبلاگ جالبی دارین! بابا شما که یه پا استادین! ما کم آوردیم......
توفیقی باشه میرسیم خدمتتون برا تلمذ.
فعلا با اجازه
التماس دعا

دوست پاییزی چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

بــــــــــــــــه سلام

منم فرا رسیدن این ماه رو بهت تبریک میگم..
شیرینی قبولی هم فراموش نشه لطفا :)
امیدوارم همیشه موفق باشی

پینه دوز پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام
باباایول ایول
تبریک چند جانبه
راستی:خداوند برادر خوبت رو بیامرزه یادم اون وقت که مریض بود خیلیها برا شفاش دعا کردن حتی یادم ساحل خانم برا خوب شدنش نذر هم کرده بودن.

بقول دوست پائیزی شیرینی قبولی یادت نره .البته بعد از افطار!!
موفق باشی

آدم دات کام جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ

اول تبریک تبریک تبریک که دانشگاه قبول شدی وبعدهم باید بگویم ناامیدی در مسلک ما وبلاگ نویسان نیست !دیگر نگران و ناراحت نباش ومانند ترنم بهاری شادباش .به ما هم سر بزن

راپورت خبرنگار جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ http://raportkhabarnegar.persianblog.ir

بعداز مدتها به روز شدم . به ما هم سربزنید خوشحال می شیم هاهاهاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد